با عرض سلام خدمت دوستان محترم به آتلیه احجام خوش آمدید،امیدوارم در آتلیه احجام دقایق خوشی را سپری کنید،رضایتمندی شما از آتلیه احجام موجب خرسندی ماست. مؤفق و پیروز باشید
معرفی بازی مهره کشان 1
مرجع آموزشی خودرو 1
آتلیه امین 1
چراغ جادویی لایت آپ light up 1
چای ساز و قهوه جوش همراه 1
فروشگاه اینترنتی سولار سپهر 1
نیوز لوکس بلاگ 1
وب سایت ایران شهرساز 1
وبلاگ آقای مهندس دهقان 1
من، تو و صنعت ساختمان 1
کلبه ریاضی 1
کانون دانشجویان مهندسی شهرسازی پیام نورقم 1
دانلود پاورپوینت دبیرستانی 1
سوالات ریاضی راهنمایی - نمونه دولتی و تیزهوشان 1
دانش آموزان ریاضی مکتبی 1
مرکز دانلود نمونه سوالات امتحانی 1
سازه های ام دی اف هزاره سوم 1
گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت 1
انجمن معماری دانشگاه علمی کاربردی شهرداری همدان 1
سایت ژئومپیا geomapia 1
سایت معماری اتود 1
وب سایت دانشگاه پردیسان 1
انجمن معماری پردیسان 1
دانلود فایل های معماری 1
سایت دانلود فایل های معماری 1
سایت علم و فن 1
پورتال معماری 1
وبلاگ آتلیه احجام 1
وبلاگ آتلیه احجام 1
وبلاگ آتلیه احجام 1
سایت تخصصی معماری مهندس نوایی 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آتلیه احجام آتلیه معماری پردیسان و آدرس atelieahjam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 317
بازدید کل : 105033
تعداد مطالب : 335
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تبادل لینک - تبادل لینک

دانلود بازی منچ ایرانی : از مجموعه مهرگان ، « گردش مهره ها در مسیر هندسی »

 

برای علاقمندان و دوستداران بازی زیبا و به یادماندنی منچ ، مجموعه طرح های جدیدی طراحی کرده ایم که با نام مجموعه مهرگان و با طراحی براساس شکل ها و فرم های متنوع هندسی است ، که با همان روش اجرای بازی منچ قابل اجراست .

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت زیر مراجعه فرمایید :

http://menchirani.4kia.ir




معرفی بازی مهره کشان

جدیدترین بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان ، طراحی شده در ایران توسط مدیریت آتلیه احجام

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک مقابل کلیک نمایید:

http://mohrekeshan.blogfa.com




اخبار آتلیه احجام :

با عرض سلام به دوستان محترمی که از آتلیه احجام همیشه بازدید میکنند.

 

معرفی وب سایت مرجع آموزشی خودرو : http://niazcar.ir

 

 

افتتاح انجمن VIP وب سایت ایران معمار در روز دانشجو

با عرض سلام و وقت بخیر حضور دوستان گرامی

در تاریخ 16 آذر ماه ساعت 8 صبح همزمان با روز دانشجو بخش VIP وب سایت بزرگ ایران معمار راه اندازی و افتتاح شد .

 

برای اطلاعات بیشتر روی بنر زیر کلیک نمائید:

انجمن VIP وب سایت ایران معمار افتتاح شد
[تصویر:  baner_iranmemar.gif]

 

 

اخبار آتلیه : ( آتلیه احجام در حال بازسازی )

بخاطر بروز برخی از مشکلاتی که در لوکس بلاگ پیش آمد ، آتلیه احجام هم مثل خیلی از وبلاگهای دیگر از لوکس بلاگ حذف شد ، و من دوباره آتلیه احجام را در لوکس بلاگ ساختم و هم اکنون در حال بازسازی مطالب وبلاگ هستم و مطالبی هم که در اینجا فعلا موجود هست و تکراری هم هستند ، از وبلاگهای زیر مجموعه آتلیه احجام که در بلاگهای دیگری هستند را به اینجا منتقل کردم ، از اینکه آتلیه احجام را برای بازدید انتخاب کرده اید ممنونم ، امیدوارم بتوانم در آینده مطالبی هرچه بهتر و مفیدتری را خدمت شما ارائه بدهم . نا گفته نماند که نام آتلیه احجام منحصرا مربوط به این وبلاگ می باشد و بقیه وبلاگها با همین نام زیر مجموعه ی همین وبلاگ هستند و با جستجوی عبارت آتلیه احجام در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر در نهایت به همین مقصد خواهید رسید.

با تشکر مدیریت آتلیه احجام

 

اخبار آتلیه : ( آتلیه احجام احتیاجی به تبلیغ ندارد )

ضمن عرض سلام و تشکر از تمامی بازدید کنندگان آتلیه احجام ، به عرض آن گروه از دوستان گرامی که در نظرات خود فقط به موضوع پائین بودن آمار بازدیدکنندگان این آتلیه توجه دارند میرسانم ، آتلیه احجام احتیاج به هیچ گونه تبلیغی ندارد و برای تبادل لینک با آن شکل و روشی که شما معرفی می نمائید ضرورتی دیده نمی شود ، بنابراین خواهشمندم در ارائه نظرات خود به مسائل تخصصی مرتبط با این آتلیه بپردازید و انتقادات و پیشنهادات سازنده و مفیدتان را از ما دریغ نفرمائید.

با کمال تشکر از شما دوستان گرامی در سراسر ایران عزیزمان

 

ساخت سایت فروشگاهی به نام آتلیه احجام توسط افراد ناشناس

به عرض میرسانم : متاسفانه فردی ناشناس با استفاده از نام آتلیه احجام برای خود سایتی فروشگاهی ساخته است که هیچگونه ارتباطی به اینجانب و آتلیه احجام ندارد. در صورت بروز هرگونه مشکل از طرف سایت مذکور برای دیگران مدیریت آتلیه احجام هیچگونه مسئولیتی را قبول نمی نماید.

نشانی سایت: http://9wmrostdqtam.iran.sc

تصویری از صفحه اول سایت :



+ نوشته شده در شنبه 5 شهريور 1395برچسب:آتلیه احجام , اخبار آتلیه ,ساعت 8:44 توسط حسن ابراهیمی |

نحوه خرید از فروشگاه آتلیه احجام:


لینک تمامی فایل هایی که در فروشگاه http://atelieahjam.4kia.ir آپلود شده اند ، هر یک بطور جداگانه در این وبلاگ در پست های مجزا از هم معرفی شده اند . تصاویر زیر نمونه ای است از نتیجه یک خرید موفق از فروشگاه که پس از اجرای موفق عملیات بانکی وارد صفحه مربوط به (نتیجه تراکنش بانکی) شده و کلیه مشخصات خرید به همراه لینک دریافت فایل در اختیارمان قرار می گیرد و همچنین یک نسخه رونوشت از این مشخصات به نشانی الکترونیکی (ایمیل معتبر) که وارد کرده ایم ارسال می شود.

مدت اعتبار دریافت تمامی فایل ها پس از خرید فایل به مدت چهار روز در نظر گرفته شده است و لینک دریافت فایل ها در طی این 4 روز فعال خواهد بود ،‌ بنابراین در صورت قطع شدن ارتباط با شبکه اینترنت در هنگام دریافت فایل و یا پایین بودن سرعت اینترنت و یا به هر علتی که هنگام دریافت فایل با مشکل مواجه شویم ، می توانیم در فرصت مناسب دیگری اقدام به دریافت فایل نماییم.


چنانچه از نحوه خرید اینترنتی و وارد کردن مشخصات در مرحله اتصال به شبکه های بانکی آشنایی کافی در اختیار ندارید، لطفا برای کسب اطلاعات لازم از مراحل عملیات بانکی به منوی (راهنمای خرید) در وب سایت مراجعه فرمایید.

کلیه فایل ها در فرمت ZIP بصورت فشرده در فروشگاه آپلود شده اند ، جهت اجرای فایل ها ابتدا فایل ها را از حالت فشرده خارج سازید و سپس با برنامه های مربوطه آنها را اجرا نمایید.

با تشکر

تصویر نتیجه تراکنش بانکی:

تصویر نتیجه تراکنش بانکی

 

تصویر رونوشت ارسالی به نشانی الکترونیکی (ایمیل):

تصویر رونوشت ارسالی به نشانی الکترونیکی

 آتلیه احجام نام وبلاگی است که از سال 1390 تا کنون با ارائه موضوعات تخصصی در زمینه رشته معماری فعالیت خود را در چند وبلاگ مشابه و هم نام آغاز نموده است و با ارائه اندک فایل های شخصی که حاصل تلاش شخصی مدیریت آتلیه بود در خدمت هموطنان و دوستداران رشته معماری انجام وظیفه نموده و همچنین از این طریق دوستان محترمی که سوالات و درخواست های تخصصی داشتند نیز با مدیریت آتلیه تماس گرفته و ما هم بنابر سطح علمی خود پاسخگوی عزیزان بوده ایم.

ضمن آشنایی اینجانب با وب سایت های تخصصی و بزرگتر و همکاری با فضای جمعی و پذیرفتن مسئولیت و خدمت رسانی بطور دائمی در بخش های تخصصی، همه و همه مستلزم هزینه های شخصی برای اینجانب شده بود که در این راستا اقدام به فایل گذاری در فروشگاه های سیستم همکاری در فروش نمودیم که بتوانیم با فروش تعدادی فایل بخشی از این هزینه ها را تامین نمائیم تا بتوانیم همواره پاسخگوی سوالات دیگر عزیزان نیز باشیم .

اما پس از مدت کوتاهی متاسفانه شاهد آن بودیم که برخی از سودجویان (که خود صاحب وب سایت فروشگاهی شخصی و با وسعت اطلاعات گسترده می باشند) فایل های ارسالی ما را پیش از خرید تنها به توسط طرح لوگوی معرفی فایل و مشخصات و توضیحات تایپ شده و نمونه تصاویر و اسلایدهای مربوط به هر فایل، آنها را در وب سایت خود منتشر کردند و همچنین قیمت تعیین شده را نیز مقداری کاهش دادند که از این روش توجه خریداران را به سمت خرید از وب سایت خود جلب کنند ،‌ این در حالی است که هنوز مدیریت وب سایت فایل ها را در اختیار خود نداشته و خریدار پس از خرید می بایست با مدیریت سایت تماس گرفته و مدیریت سایت نیز در اسرع وقت اقدام به خرید از محل اصلی نموده و سپس فایل را برای خریدار ایمیل کند.

به همین خاطر پس از بررسی های بعمل آمده به منظور کاهش اقدامات سودجویانه، با واترمارک زدن  بر روی تمامی صفحات خلاصه فایل ها و طرح لوگوی معرفی فایل ها به نام فروشگاه ارائه دهنده فایل، آنها را منتشر کرده ایم. بخاطر پراکندگی فایل ها در چند فروشگاه سیستم همکاری در فروش برآن شدیم تا کلیه فایل ها را در یک مجموعه فروشگاهی گردهم آوریم و هریک از آنها را بطور جداگانه در یک پست از وبلاگ آتلیه احجام معرفی کنیم .
حال با خرید از فروشگاه آتلیه احجام در کمترین زمان ممکن و با آرامش خاطر (بدون نیاز به تماس با مدیریت وب سایت سودجو) می توانید لینک اختصاصی هر فایل را با مدت زمان اعتبار 4 روز دریافت نمایید.

با تشکر و موفق باشید



+ نوشته شده در دو شنبه 21 دی 1398برچسب:آتلیه احجام , نحوه خرید از فروشگاه آتلیه احجام,ساعت 23:13 توسط حسن ابراهیمی |


فرق حجم با پرسپکتیو :

 

با عرض سلام خدمت دوستان محترم  

جهانی که در آن هستیم و با هر آنچه که در آن موجود هست و در پیش روی چشمان ماست ، اعم از اجسام طبیعی و یا اجسام مصنوعی ، تشکیل شده اند از احجامی که دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی هستند ، که هر کدام از آنها دارای شکل و فرم و طرح مخصوص به خود ( بنا بر جرمی که در فضا اشغال میکنند و یا همان ظرف جسمی که اجسام دارند ) می باشند.

لطفاً به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.                           



ادامه مطلب


+ نوشته شده در شنبه 10 شهريور 1398برچسب:آتلیه احجام, مقاله ها, پرسپکتیو, حجم, ایزومتریک, دیمتریک, تریمتریک, آکزونومتریک, کاوالیر,ساعت 23:0 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

 

دانلود پاورپوینت معبد بهشت ( آسمان ) چین

دانلود پاورپوینت معبد بهشت ( آسمان ) چین

 



+ نوشته شده در یک شنبه 1 مهر 1397برچسب:آتلیه احجام , دانلود پاورپوینت , معبد بهشت چین , معبد بهشت پکن , معبد آسمان چین , معبد آسمان پکن , pptx , ppt,ساعت 17:21 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

 

دانلود پاورپوینت پل معلق آمل

دانلود پاورپوینت پل معلق آمل




لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود پاورپوینت مسجد جامع اردستان

دانلود پاورپوینت مسجد جامع اردستان



+ نوشته شده در جمعه 12 مرداد 1397برچسب:آتلیه احجام , دانلود پاورپوینت مسجد جامع اردستان , دانلود پاورپوینت , مسجد جامع اردستان , ppt , pptx,ساعت 19:26 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود پاورپوینت معماری چین

دانلود پاورپوینت معماری چین



+ نوشته شده در پنج شنبه 11 مرداد 1397برچسب:آتلیه احجام , دانلود پاورپوینت معماری چین , دانلود پاورپوینت , معماری چین , ppt , pptx,ساعت 1:31 توسط حسن ابراهیمی |

دانلود بازی منچ ایرانی : از مجموعه مهرگان ، « گردش مهره ها در مسیر هندسی » رایگان

 

 

 لطفا برای دریافت فایل به یکی از دو لینک زیر مراجعه نمایید:

http://menchirani.4kia.ir/info2/137786/a/

 http://s8.picofile.com/file/8310319442/menchirani.zip.html




دانلود بازی منچ ایرانی : از مجموعه مهرگان ، « گردش مهره ها در مسیر هندسی » کد 01

 

لطفا پیش از خرید طرح بازی منچ ایرانی ، مطلب زیر را مطالعه فرمایید:

برای علاقمندان و دوستداران بازی زیبا و به یادماندنی منچ ، مجموعه طرح های جدیدی طراحی کرده ایم که با نام مجموعه مهرگان و با طراحی براساس شکل ها و فرم های متنوع هندسی است ، که با همان روش اجرای بازی منچ قابل اجراست . در این مجموعه جدید طرح های متنوعی ارائه شده که بازیکن ها می توانند طبق سلیقه خود طرحی را انتخاب کرده و بازی خود را انجام دهند. این بازی قابل اجرا بر روی کامپیوتر و گوشی موبایل نیست.

بعد از دریافت طرح از این سایت ، تصویر مربوطه را روی مقوای گلاسه چاپ کرده و با تهیه مهره ها و تاس از بازار (اسباب بازی فروشی) می توانید بازی خود را انجام دهید.

تصویر طرح بصورت فایل JPEG و با کیفیت رزولیشن 300 پیکسل و با نمای طرح چوبی می باشد. به همراه یک فایل حاوی توضیحات و راهنمای اجرای بازی.

ابعاد کاغذ برای این طرح 42*29.7 سانتیمتر برابر با کاغذ A3 می باشد.
چنانچه قصد انجام بازی در مقیاس بزرگ دارید و می خواهید طرح بازی ها را در سایزهای بزرگتر روی مقوا یا بنر چاپ کنید که کیفیت تصاویر در سطح بالایی باشند لطفا با شماره 09119088339 تماس بگیرید و ابعاد طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

حجم فایل : 2 مگابایت بصورت زیپ شده ، لطفا بعد از دریافت فایل آن را توسط برنامه WINRAR از حالت زیپ شده خارج کنید.

شماره طرح : کد 01

طرح زمینه تصویر فایل اصلی بازی ها فاقد واتر مارک زیر می باشد:
http://menchirani.4kia.ir


راهنمای روش اجرای بازی را از لینک زیر دریافت نمایید:
http://s9.picofile.com/file/8308564992/rahnama_menchirani.jpg

منتظر طرح های بعدی از مجموعه مهرگان ، « گردش مهره ها در مسیر هندسی » باشید.

با وارد کردن مشخصات در کادر زیر بصورت مستقیم ، فایل طرح بازی را خرید و دریافت نمایید :


مبلغ قابل پرداخت : 5,000 تومان

 




لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود تحقیق ماشین آلات ساختمانی و راه سازی word

دانلود تحقیق ماشین آلات ساختمانی و راه سازی word



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود تحقیق ماشین آلات ساختمانی و راه سازی word,ساعت 13:37 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود پاورپوینت ابنیه سنتی ایران با توجه به شرایط اقلیمی

دانلود پاورپوینت ابنیه سنتی ایران با توجه به شرایط اقلیمی



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود پاورپوینت ابنیه سنتی ایران با توجه به شرایط اقلیمی,ساعت 13:20 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود پاورپوینت آشنایی مختصر با مصالح اکوستیکی

دانلود پاورپوینت آشنایی مختصر با مصالح اکوستیکی



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود پاورپوینت آشنایی مختصر با مصالح اکوستیکی,ساعت 13:4 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود پاورپوینت مصالح قدیمی و جدیدی در ساختمان سازی

دانلود پاورپوینت مصالح قدیمی و جدیدی در ساختمان سازی



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود پاورپوینت مصالح قدیمی و جدیدی در ساختمان سازی,ساعت 12:3 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود تحقیق نگرشی بر معماری سنتی ايران word

دانلود تحقیق نگرشی بر معماری سنتی ايران word



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود تحقیق نگرشی بر معماری سنتی ايران word,ساعت 11:48 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود ترجمه مزايای بتن پيش تنيده word

دانلود ترجمه مزايای بتن پيش تنيده word



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود ترجمه مزايای بتن پيش تنيده word,ساعت 11:26 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود تحقیق شاتکریت word

دانلود تحقیق شاتکریت word



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود تحقیق شاتکریت word,ساعت 11:16 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود مهاربند یا بادبند در سازه های فلزی word

دانلود مهاربند یا بادبند در سازه های فلزی word



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود مهاربند یا بادبند در سازه های فلزی word,ساعت 10:19 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود پروژه سيستمهای كنترل هوشمند تاسيسات حرارتی ساختمان word

دانلود پروژه سيستمهای كنترل هوشمند تاسيسات حرارتی ساختمان word



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود پروژه سيستمهای كنترل هوشمند تاسيسات حرارتی ساختمان word,ساعت 10:5 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود بهینه سازی در موتورخانه word

دانلود بهینه سازی در موتورخانه word



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود بهینه سازی در موتورخانه word,ساعت 9:52 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود تحقیق معماری در مصر word

دانلود تحقیق معماری در مصر word



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود تحقیق معماری در مصر word,ساعت 9:32 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود سنجش اسلامپ بتن word

دانلود سنجش اسلامپ بتن word



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود سنجش اسلامپ بتن word,ساعت 9:19 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود پاورپوینت اندازه گيری طولی کولیس

دانلود پاورپوینت اندازه گيری طولی کولیس



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود پاورپوینت اندازه گيری طولی کولیس,ساعت 9:2 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود پاورپوینت روستای کیش خاله شهرستان رضوان شهر استان گیلان

دانلود پاورپوینت روستای کیش خاله شهرستان رضوان شهر استان گیلان



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود پاورپوینت روستای کیش خاله شهرستان رضوان شهر استان گیلان,ساعت 8:40 توسط حسن ابراهیمی |

لطفا برای تهیه فایل به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود پاورپوینت روستای باقرتنگه شهرستان بابلسر

دانلود پاورپوینت روستای باقرتنگه شهرستان بابلسر



+ نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:آتلیه احجام , دانلود پاورپوینت روستای باقرتنگه شهرستان بابلسر,ساعت 8:21 توسط حسن ابراهیمی |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد


دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری گلکسی سوهو و استادیوم آشیانه پرنده پکن ( معماری چین )
دانلود پاورپوینت معبد بهشت ( آسمان ) چین
دانلود پاورپوینت مطالعات ترمینال - طراحی پایانه مسافربری
دانلود پاورپوینت پل معلق آمل
دانلود پاورپوینت آشنایی با سبک و شیوه های معماری اسلامی ایرانی
دانلود پاورپوینت نقش المانهای شهری در منظر سازی
دانلود پاورپوینت مسجد جامع اردستان
دانلود پاورپوینت معماری چین
دانلود بازی منچ ایرانی : از مجموعه مهرگان ، « گردش مهره ها در مسیر هندسی » رایگان
دانلود بازی منچ ایرانی : از مجموعه مهرگان ، « گردش مهره ها در مسیر هندسی » کد 01
دانلود بازی منچ ایرانی : از مجموعه مهرگان ، « گردش مهره ها در مسیر هندسی »
معرفی بازی مهره کشان
ضوابط و اصول آزمون طراحی معماری نظام مهندسی
پکیج ویژه آمادگی آزمون طراحی معماری
دانلود تحقیق ماشین آلات ساختمانی و راه سازی word
دانلود پاورپوینت ابنیه سنتی ایران با توجه به شرایط اقلیمی
دانلود پاورپوینت آشنایی مختصر با مصالح اکوستیکی
دانلود پاورپوینت مصالح قدیمی و جدیدی در ساختمان سازی
دانلود تحقیق نگرشی بر معماری سنتی ايران word
دانلود ترجمه مزايای بتن پيش تنيده word
دانلود تحقیق شاتکریت word
دانلود مهاربند یا بادبند در سازه های فلزی word
دانلود پروژه سيستمهای كنترل هوشمند تاسيسات حرارتی ساختمان word
دانلود بهینه سازی در موتورخانه word
دانلود تحقیق معماری در مصر word
دانلود سنجش اسلامپ بتن word
دانلود پاورپوینت اندازه گيری طولی کولیس
دانلود پاورپوینت روستای کیش خاله شهرستان رضوان شهر استان گیلان
دانلود پاورپوینت روستای باقرتنگه شهرستان بابلسر
دانلود پاورپوینت آشنایی با ماسوله
دانلود پاورپوینت آراتا ايسوزاکی - معمار ژاپنی
دانلود پاورپوینت ساندویچ پانل
دانلود پاورپوینت شرایط اقلیمی کرانه جنوبی دریای خزر (معتدل و مرطوب)
دانلود پاورپوینت ضوابط پارکینگ ها در مناطق مسکونی
دانلود پاورپوینت طرح اختلاط بتن
دانلود پاورپوینت قوانین و ضوابط آپارتمان سازی
دانلود پاورپوینت مسجد تاریخانه دامغان
دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک
دانلود پاورپوینت معماری بیونیک و بیومیمتیک
دانلود پاورپوینت آشنایی با تونل
دانلود تحقیق دژ تاریخی قلعه رودخان در استان گیلان word
دانلود پاورپوینت معرفی آثار معروف تادائو آندو
دانلود طرح و نقشه مدرسه راهنمایی 18 کلاسه
محصولات فروشگاه بیتاسل
دانلود پاورپوینت آشنایی با استیون هال
دانلود پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو
محصولات فروشگاه مدیران مارکت
دانلود پاورپوینت کلیسای روی آب اثر تادائو آندو
دانلود پاورپوینت كليسای نور اثر تادائو آندو
دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری اسلامی شیوه خراسانی
معرفی بازی مهره کشان 1
مرکز معماری افراز 1
اخبار آتلیه 13
راندوهای آتلیه 1
دانلود مقاله ها 9
دانلود نرم افزارها 8
دانلود طراحی ویلا 1
دانلود هندسه ترسیمی 2
دانلود کتاب های معماری 12
دانلود نقشه های معماری 6
دانلود پاورپوینت های معماری 15
دانلود عکس و تصاویر معماری 7
دانلود پروژه های معماری جهان 3
دانلود فایل های تری دی مکسی 6
دانلود پروژه های معماری اسلامی 4
محصولات فروشگاه سیدو 16
محصولات فروشگاه اربان شاپ 6
فروشگاه ها 25
فروشگاه بهار فایل 1
فروشگاه فایل آپادانا 1
فروشگاه یو تجارت 1
فروشگاه بازار فایل 1
فروشگاه فرافایل 1
فروشگاه فارس فایل 1
فروشگاه فایل بوکر 1
فروشگاه فایل فروش 1
فروشگاه فایلینا 1
فروشگاه فایل ناب 1
فروشگاه فایل یار 1
فروشگاه آفمس 1
فروشگاه یاس فایل 1
فروشگاه تجارت فایل 1
فروشگاه هستی شاپ 1
فروشگاه همیار دانشجو 1
فروشگاه فایل سرو 1
فروشگاه کافه همکار 1
فروشگاه میهن همکار 1
فروشگاه پی ان یو بلاگ 1
فروشگاه فایل سل 1
فروشگاه صبا فایل 1
فروشگاه اس تی یو فایل 1
فروشگاه همه جور فایل 1
محصولات فروشگاه ویرا فایل 1
فروشگاه زوم شو 0
فروشگاه آتلیه احجام 239
محصولات فروشگاه مدیران مارکت 1
محصولات فروشگاه بیتاسل 1
بازی منچ ایرانی 3
سایت ساز سحر